باران جونیباران جونی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
بابا ناصربابا ناصر، تا این لحظه: 42 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
آشنایی بانی نی وبلاگآشنایی بانی نی وبلاگ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

باران

سه سالگی زندگیم

1394/11/4 19:46
نویسنده : مامان فاطمه
213 بازدید
اشتراک گذاری

                           بارانم.....  تولد سه سالگیت مبارک

 

خدا روشکر میکنم که تو رو به ما هدیه داد ...سه سال هست که خونمون با

 

وجود تو زیبا تر شده...صدات تو خونه میپیچه و خوشحال از داشتنت..و غرق

 

میشویم در صورت زیبایت و با شیرین زبانیت دل می بری...نازنینم آرزو و

 

خواستهام این است که هیچ وقت ناراحتی و غصه ای تو را نرنجاند....

 

دختر زیبایم بدان که خیلی دوستت دارم و نمیتوانم با حرفم وسعت عشقم

 

را بیان کنم....

وقتی در آغوشت میگیرم ناب ترین لحظاتم هست که ابراز علاقه میکنیم و

 

چشمانت از عشق و محبت برق خاصی میزند...عشق زندگیمان نفسهای گرمت

 

خانِمان را گرم میکند....حتی این عشق و بیقراری در نبودت حتی در یک لحظه

 

به تمام معلوم است که یک لحظه از هم جدا نمیشویم...وقتی که

 

بابا به خانه می آید و با چشمانش دنبال نفس زندگیش میرود تا خستگی اش

 

با به آغوش کشیدنت به فراموشی برود..

 

 

بارانم ...مهربانم دوستت دارم تولدت مبارک ارزوی سلامتی وشادی رو تو تک تک لحظات زندگیت دارم...

پسندها (8)

نظرات (10)

.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 0:58
تولدت عسلی مبارک
.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 1:00
سلام مامان فاطمه گل چقدر دلتنگتون بودم خوبید کجایی گلم ؟ وب قبلی چی شد ؟!!!! اصلا گیج شدم پیش بلور بیایید دلتنگتونه
.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 1:00
مامان فاطمه
پاسخ
رمز فراموش نشه منتظرما
.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 1:01
هورا تولد عسل خاننننمی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم که اومدی پیشم...ولی من رمز پستاتو یادم رفته نتونستم بیام پیشتو رمز بدم....بهم سر زدی رمزتو واسم بذار عزیزم
farsaniha.ir
5 بهمن 94 2:26
سلام طرح رایگان طراحی آتلیه کودک برای فرزند دلبند شما . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farsaniha.ir مراجعه نمایید .
مامان هانیه
5 بهمن 94 10:26
تولدت مبااارک باران جونی ایشالا 120 سالگیت
مامان ریحانه
5 بهمن 94 15:24
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااارک باران خوشگلم
❤ مه آ سا ❤
5 بهمن 94 21:36
باران جونم تولدت مبارک ۱۲۹۰ ساله شی عزیزم
*مهدیس*
8 بهمن 94 1:08
تولدت مبارک عزیزم
مامان ریحانه
27 بهمن 94 1:13
سلام فاطمه جونم ممنونم عزیزم که اومدی و برای سلامتی بابام دعا کردی این روزا خیلی حال خوبی ندارم خبر بسیار بسیار بدی بود سکته ی بابا هر روز به هر نحوی حالشو می پرسم و اگه بشنوم که بهتره خوشحال میشم ولی امان از وقتی بگن که مثلاامروز حالش خوب نبوده اون موقع است که دیگه گریه امانم نمیده انشالله که با دعاهای شما دوستان خوبم حال بابا روز به روز بهتر بشه راستی فاطمه جون رمز پست جدیدتو برام بذار خیلی دلم واسه دیدن باران خوشگلم تنگ شده منتظر هستم فدات بشم باران جونم و ببوس
مامان فاطمه
پاسخ
ریحانه جونم...ممنون که اومدی بهمون سر زدی....امیدوارم حال پدر عزیزت خیلی زود خوب بشه...خوب درکت میکنم ...دخترا دوست ندارن غم پدرشونو ببینن...دوست دارن همیشه پدر مث کوه استوار باشه...خمیده نشه...منم بد بابایی هستم خیلی وابستم....همیشه شادی باشه...هیچ وقت غم نباشه رمز رو میفرستم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران می باشد