باران جونیباران جونی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
بابا ناصربابا ناصر، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آشنایی بانی نی وبلاگآشنایی بانی نی وبلاگ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

باران

وبلاگ جدید باران جون

1394/9/12 0:25
نویسنده : مامان فاطمه
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..........باران جونی مامانی رو ببخشغمگین

اینم وبلاگ جدیدت

امیدوارم خاطرات شیرینتو یادداشت کنم

دلم واسه دوستایه وبلاگیم تنگ شده ریحانه جون مه آسا ومهدیس جونمو آریا جونمو و دوستایی که الان دیگه مامان شدن... بهتون سر میزنم

و دوستای گل دیگه که دوباره باید لینکشون کنمبوس

پسندها (5)

نظرات (4)

❤ مه آ سا ❤
20 آذر 94 2:17
سلام عزیزم خوبی ؟ باران جونم خوبه ؟
مامان ریحانه
24 آذر 94 17:58
سلام فاطمه جون خیلی ناراحت شدم برای این موضوع نمیدونم چرا اینجوری شد منم قبلا نام کاربری و رمز عبورم ذخیره شده بود ولی برای منم پاک شده بود و حالا دیگه باید دوباره تایپ کنم وبلاگ جدیدت مبارک عزیزم انشالله که این وبلاگ پر بشه از خاطرات خوب و خوش باران جون و بابا و مامان مهربونش فاطمه جون زودتر یه پست از حال و هوای این روزهاتون بذار همراه با عکسهای باران جون و خودت خیلی دلم براتون تنگ شده
*مهدیس*
30 آذر 94 12:07
خیلی ناراحت شدم که اینجوری شد وبلاگتایکاش حداقل کد قالبتو داشتیاشکال نداره حالاهیچ وقت برای شروع دیر نیست گلمدلم برات تنگ شده بود تو مدتی که نبودی براتم نظر گذاشته بودم که..... منتظر عکسا و پستای جدیدم
*مهدیس*
11 دی 94 15:55
اپ نمیشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران می باشد